Tabloid prints list of 'tycoons who bankroll homos'

"The Red Pepper, a Ugandan tabloid, has published a full-page article with the personal details of people who, it claims, 'bankroll Ugandan homos', reports UK Pink News. The paper, which has previously incited action against supporters of homosexual rights, printed the names, addresses, offices and makes of car belonging to the people it suspects are financing rights movements in the country. In the article, 'coordinators' in the African country's LGBT community are reported to be paid a monthly salary in the region of US$780, many times more than the average Ugandan. READ MORE.

More Coverage
Visit: GayUganda

Share this article on your social media